Moikka kaikille,
Kirjottelen nyt puhelimen kautta, kun ollaan Oklahoma cityssä pelaamassa korista! Yritän nyt selittää miks joka suunnasta tuppaa tätä korishuumaa! Pelattiin kaudella siis A1 sarjassa Oklahomassa, johon kuuluu 96 jengiä. Ei pelata kaikkia jengejä vastaan kauden aikana, mutta kauden lopuks on play offit, johon jokanen jengi osallistuu. Pitää voittaa 3 turnausta (district, regional, area) jotta pääsee state turnaukseen, johon pääsee 8 jengiä koko osavaltiosta.
Meiän kylän tytöt on päässy stateen vain kerran, viimeeksi 22 vuotta sitte. Tänä vuonna meillä oli tosi hyvä ryhmä pelaajia ja tietty muutama vaihtari suomesta;) Ja en olis ikinä uskonu, että me oikeesti taisteltiin ittemme tänne finaaleihin. Ollaan nyt parhaillaan hotellihuoneessa lähössä harkkoihin. Illalla pelataan klo 8.30 eli suomen aikaan 4.30 perjantai aamuyöllä. Jos haluaa seurata meiän peliä niin sen näkee suorana netistä www.coxhshub.com.
Eilen ku lähettiin niin meitä oli saattamassa koko kylä ja kaikilla oli kylttejä! Bussin edessä kulki paloauto ja kaks poliisiautoo sireenit päällä! Video siitä löytyy facebookista:)
2014/03/06
State tournanent
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti