2014/03/21

Springbreak

Moi,
Viikot täällä menee niin hurjan nopeesti, etten ees muista tulla tänne kirjottamaan mitään. 71 päivää siihen, että lähen täältä kotiin. Tuntuu niin oudolta! Yritän muistaa mitä viime viikkoina on tapahtunu, kauheesti ei kyl mieleen tuu, vaikka paljon onkin tapahtunu. Oltiin siis siellä state turnauksessa ja hävittiin meiän eka peli, niin sijoituttiin 5-8, kun noita sijoja ei pelattu loppuun.
Viime viikkona oli ekat yleisurheilu kisat ja ne meni ihan hyvin meiän koulun osalta. Tietenkään kukaan ei osannu odottaa sellasta 30 asteen hellepäivää keskellä maaliskuuta, niin kotiin palattiin kaikki punasina kun tomaatit. Seuraavana päivänä ei kyllä sillä naamalla kouluun menty niin jäin kotiin. Koulussa jotkut kyseli, että missä mä oon, niin host isä heitti vitsiä, että näytin ihan lobsterilta( punainen hummeri), joka oli valitettavsti totta. Siitä kuitenkin selvittiin hyvin juuri perjantaiksi, kun menin Dillonin kanssa niiden promiin. Dillon on siis eri koulussa kun mä, niin viikon päästä on sitten vuorossa mun omat prom tanssit!
Tiistaina lähettiin perheen kaa Bransoniin, Missourin osavaltioon, joka on ns. lomakaupunki. Tiistaina mentiin kattomaan hevosshowta, jossa ne teki shown hevosten ja muiden eläinten kanssa ja samalla kun katottiin sitä, niin syötiin iso ateria. Keskiviikkona iski sitten ihan kauheen jäätävä ilma, ja oltiin menossa isoon huvipuistoon (silver dollar city). Mukaan tarttu kaupasta sitte hanskat ja pipot. Oli kuitenkin tosi hauskaa kun se huvipuisto oli tosi iso ja siel oli isoja laitteita paljon. Torstaina sää vaihtu sinne plussan puollelle, 25 astetta mittarissa, niin suunnattiin taas ostoksille vuorostaan shortseja metsästämään. Käytiin myös minigolffaamassa ja ajamassa mikroautoja.







Rosa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti