2013/10/19

Baby Cannon

 Hi,

Viikko sitten heräsin aamulla kylmään säähän. Piti laittaa neuletakki selkään, ku lähti kouluun. Jokatoinen päivä lämpenee t-paita säähän, mut silti sitä ikävöi ku oli viel lämmin. 

Sunnuntai maanantai välisenä yönä heräsin siihen, kun mun hostäiti tuli mun huoneeseen vähän ennen kello yhtä ja sano et nyt pitää lähtee sairaalaan, et vauva syntyy tänä yönä. Mun host äitin pojan vaimo sai vauvan. No siinä sitten silmät puoliummessa ajettiin sairaalaan ja siellä oli jo oottamassa mun veljet ja pari perhetuttua. Oltiin sairaalassa siis yheltä yöllä ja lääkärin sanottiin saapuvan vasta 7 aamulla. 6 tuntii ootettiin ja se aika meni aika yllättävän nopeesti. Pelattiin pikkuveljen kaa nintendoo ja välillä nukuttiin vähän. Vauva synty tasan kello 7, baby boy Briar Cannon, ja saatiin nähdä se ensisilmäykseltä lasin takaa, kunnes se vietiin tsekattavaks. Myöhemmin yheksän aikaa aamulla päästiin kattomaan sitä lähempää. Lähettiin kymmenen aikaa kotiin ja menin nukkuu vähäks aikaa ja skippasin koulun, kunnes lähin 3 tunnin treeneihin. Illalla mentiin uudestaan sairaalaan ja saatiin syöttää vauvaa ja pitää sylissä. Kaikki meni tosi hyvin ja kaikki oli ilosia. 

Torstaina me pelattiin harkkapeli omaa jengii vastaan, ja mun jengi voitti! Wuhuu! Mul suju peli hyvin ja scorasin 17 pistettä. Tääl on niin paljon helpompi heittää kolkkeja, koska se viiva on vanha viiva, eli se lähempi. Pelin jälkeen me mentiin Rosan kanssa Emilien kotiin yöks. Perjantaina vietettiin Hopen synttäriä ulkona nuotion ääressä grillaten hot doggeja ja katottiin isolta screeniltä leffaa. Jonkun ajan päästä alko sataa niin mentii sisälle ja pojat alko meikkaa tyttöjä. Sen jälkeen Rosa tuli meille yöks. Tänään käytiin ostamassa kaupasta kakkutarvikkeita ja me tehtiin kakku mun hostäitin kanssa huomiseks illaks, kun meillä on kirkossa illallinen. Tein myös suomalaisii lettuja ja syötiin mansikkahilloo niitten kaa. Iltapäivällä me käveltiin kattomaan uutta taloo, jonka pitäis valmistuu ennen joulua. Eli muutetaan siis mun host äitin kaa sen pojan perheen kaa uuteen taloon. Ootan niin innolla! Oli ihana kävellä pitkästä aikaa ulkona kunnolla, kun tääl ajetaan aina vaan autolla. Kerättiin matkalta pekaani pähkinöitä puusta ja syötiin. Ne oli tosi hyviä, vielä vähän raakoi, mut ku tulee viel vähän kylmempi sää ni ne kypsyy! 

Mä en oo tuntenu viel yhtään koti-ikävää. Tietty joinan päivinä aattelee perhettä, kavereita ja suomalaista ruokaa, etenki ruisleipää. Mut voin olla onnellinen, et mul on menny tääl kaikki tosi hyvin. Mun host perhe on paras mahollinen ja ollaan ku kaksosia mun host äitin kaa. Mennään aina yhes kaikkialle, ja katotaan telkkarii yhes, ja kun mun hostäiti on tietokoneella ni mä istun sängyllä ja juttelen sille. Torstaina aamulla tunsin sen tunteen, et oikeesti kuulun tähän perheeseen, kun mun hostmom heitti mut kouluun, ja todettiin, että nähään vasta perjantaina, kun menin Emilielle yöks. Ku olin astumassa autosta ulos, se huikkas mulle ekaa kertaa et: I love you! Se tuntu niin hyvälle.

Alotan varmaan ens viikolla ajokortin täällä. Tuntuu niin oudolle, että on oikeesti kohta jo 18. En malta oottaa, et pääsen Suomeen ja saan ajokortin. Tääl saan vaa suorittaa sen, mut en ajaa. Täl viikolla mun vanhempi pikkuveli oli meil kolme yötä ja oli just hauskaa sen kaa ku pelattiin joka ilta kaiken maailman korttipelejä. Seuraava koulupäivä meni molemmilla aina vähän väsyneenä, kun valvottiin illalla niin myöhään. Mut on just ihanaa kun ei oo läksyjä, niin voi iltasin tehä kaikkee muuta.

 Hopen synttäri

 Tyler meikkaa Rosaa

 3 aamulla

 Avaruuspuku

 Välillä fiilikset oli tätä luokkaa

 Baby Cannon!!!

 Kaikki veljet sai tollaset paidat mun hostmomilta

Mun kolme ihanaa veljeä, Bubba Cade, Briar Cannon ja Baylor Clark

Rosa

2013/10/13

Scrimmage

Moii,

Täällä maailman toisella puolella sujuu tosi hyvin! Tällä viikolla me pelattiin ekat harkkamatsit jengin kanssa ja voitettiin! Tykkään pelata tosi paljon tässä joukkueessa, kun meitä on monta samantasosta pelaajaa. Tietty on vielä vähän pihalla kaikista pelikuvioista, mut pelissä kuitenki heitto uppos ja sain pelata laitaa niin hyvin meni! Koulussa äänestettiin, ketkä tytöt ja pojat pääsee homecoming courtiin. Jokaselta luokkatasolta kaks poikaa ja tyttöä, eli yhteensä meitä kaheksan ja kaheksan. Mut äänestettiin toiseks senioriks, ja pääsen kävelemään jafupelaajan kanssa. Seniorit laittaa valkoset mekot päälle, ja käytiin jo momin ja naapurin kanssa ostamassa mulle mekko, mikä on jotain vanhojenmekon ja häämekon väliltä, koska se on valkonen.. Laitan mekosta vasta sitten kuvaa, kun on homecoming! Emilie oli meillä lauantaina yötä. Tänään momin ja veljien kanssa tehtiin kurpitsoja halloweenia varten (tosi iso juttu täällä), pelattiin korista, heitettiin naapurin kissaa jääpaloilla ja käytiin mäkkärissä. Vauva tulee ens perjantaina, ja sitä ootetaan nyt ens viikko ihan innolla.

 Shawnin synttärikakku (siitä lähtien kun oon ollu täällä, meil on ollu joka viikko uus kakku talossa. Jotenki vaan sattuu, et kaikkien synttäri on samaa aikaa ja kakkuja vaan tulee joka suunnasta meiän taloon)
 Naapurissa asuu 8 kissaa ja kukaan ei halu niit omalle pihalle
 Mä ja mun hostäiti, joka on maailman paras hostäiti
 Veijari
 Halloween kurpitsat

Rosa

2013/10/05

Poteau Pirates

Moi,

Tällä viikolla meillä alko koristreenit tyttöjen kanssa. Niin pieni ku meiän koulu on (90 oppilasta) ei vois kuvitella, että meitä on siellä 26 tyttöä pelaamassa. Harmillista on se, että niistä karsitaan 11 tyttöä pois ja jäljelle jää 15, jotka saa sitten peliasun ja pääsee pelaamaan. Mulle ja Rosalle on jo paikka siinä 15, niin ei hätää! Tykkään tosi paljon treeneistä ja tehään samantapasia drillejä mitä suomessakin treeneissä. Välillä treenit on yks iso kaaos, ku meitä on siellä tosiaan niin paljon. Täl viikolla me treenattiin 2h, mut ens viikolla treenataan joka päivä 3h. 

Perjantaina ei ollu koulua, koska torstai illalla oli vanhempainilta. Lähettiin ostamaan uudet koriskengät, jotka siis on koko joukkueella samat. Vaikka meiän värit on sininen ja punanen, niin jengi halus mustat kengät. En kauheesti tykänny niistä, mut niillä silti mennään.


Shoppailun jälkeen, ajettiin Poteau nimiseen kaupunkiin kattomaan niiden homecomingia. Niillä on n. tuhannen oppilaan koulu ja fiilis jenkkifudispelissä ja homecoming discossa oli myös sen mukainen! Football pelissä ammuttiin ilotulituksia jokasen touchdownin jälkeen. Ootan jo innolla meiän homacomingia, mikä on marraskuussa.


 Queen and King
 Marching Band
 Poteau Pirates


Rosa