Viikot vierähtää ja oon ollu täällä nyt 5 viikkoa. Viimeviikolla liikkasali oli kiinni, joten me juostiin treeneissä ympäri football kenttää, joka ei siinä kuumuudessa ollut yhtään kivaa.. Kilian oli meillä yhtenä iltana käymässä ja oltiin myös mun kirkon youth groupissa. Tällä viikolla ois tarkotuksena mennä tsekkaamaan Kilianin kirkko!
Oltiin tiistaina käymässä Arkansas-Oklahoma Fair:issa, joka on niikun tivoli! Käytiin mun veljien kaa, joissain laitteissa. Syötiin myös siellä ja mä kävin ostamassa mulle lihavartaan. Sanoin nuorelle miehelle kojussa, et tilaisin sen ja se kysy multa, et oonko varma, et haluun tilata sen. Kysyin, et onks se pahaa. Sitte se vaan nauro mulle ja anto mulle sen lihavartaan ja sit kysyin siltä, et saisinks myös limun ja mitä se maksaa. Sitten tää nuori ''komea'' mies sano et ''you get it free'' ja vinkkas mulle silmää. Kerroin mun hostmamalle tästä ja mun perhe vitsaili, et mun pitäis mennä kiertelee kaikki kojut ja hakee ilmaset limut niillekki.
Torstaina Rosa ja Emilie tuli meille leipoo cookieita. Leivottiin pakkauksesta 48, keksii ja kun ne lähti, niit oli jäljellä enään 8. Heheh.. Meillä oli torstaina huume testi, mikä ei ollu mitenkään miellyttävä kokemus tehä se koulussa! Mun tietääkseni ketään ei todettu käyttävän. Perjantaina oli jefupeli ja voitettiin 81-32. Go Arkoma!! Meil ei myöskään ollu perjantaina kun pari tuntia koulua, koska vedet pantiin poikki koulusta. Kelpas mulle.
Lauantaina käytiin mun momin ja naapurin tädin kaa Fort Smithin museossa. Fort Smith on ennen ollu rajakaupunki joen varrella, jossa on sodittu, niin se museo kerto siitä. Oltiin myös shoppailemassa ja syömässä. Illalla mentiin Rosan kanssa kirkkoon pelaamaan korista. Sunnuntaina oli kirkkoa ja asennettiin meiän pihalle koristeline, niin voidaan veljen kaa heitellä!
Cade ja Baylor
Bball
Rosa






