En oo päässy vähään aikaan postaamaan tänne, kun on ollu kaikkenlaista menoa kokoajan. Toissaviikko vierähti homecomingin parissa. Homecoming on tapahtuma, joka liittyy amerikkalaiseen footballiin. Sitä vietetään vähän eri tavoin eri osavaltioissa, mutta täällä Oklahomassa meillä oli torstai iltana paraati/kulkue, jossa oli erilaisia lavoja koristeltuna, paloautoja yms. Mut ja Rosa äänestettiin Courtiin, joka tarkoitti 8 tyttöä ja 8 poikaa koulusta, jotka pääsi ''esiintymään''. Meillä tytöillä oli avoautot paraatissa, jossa me istuttiin ja heitettiin karkkia kaikille teillä oleville katsojille. Ajettiin siis muutama maili koululta football kentälle ja siellä meillä oli tapahtuma, jossa pelaajia ja faneja prepattiin cheerleadereiden tansseilla ja fudiskapteenin puheella perjantain peliä varten. Perjantaina oli itse homecoming, jossa meidät kaikki parit esiteltiin yleisölle (kerrottiin harrastuksista ja tulevaisuuden suunnitelmista) ja kruunattiin kuningatar ja football kuningas. Me voitettiin peli ja sen jälkeen meillä oli disco.
Sain vihdoin mun drivers permitin, joka tarkoittaa, että voin ajaa mun ajo-open kanssa nyt. Pitää vaan tehä pari tehtävää, niin pääsen rattiin! Täällä alkaa olemaan jo kylmä, lämpötilat pyörii noin 5-15 asteen välillä, vaikka sunnuntaina saatiinkin nauttia 25 asteesta..? Ensi viikolla on viikon thanksgiving loma, jonka jälkeen alkaa ekat korispelit! Saan pelata #10.
Tehtiin meiä FCCLA ryhmän kanssa monopoli lava football pelaajista
Firetruck (baylor rakastaa näitä)
Joukkueen kapteeni Austin pitää puhetta
Vasemmalta Taylor, Rosa O, Rosa N, Austin (meiän parit)
Senioreiden piti laittaa valkoset mekot
Miss Brazil
Baylor
Homecoming Court
King and Queen
Basketball team
Rosa







