Terkkuja täältä aurinkoisesta Amerikasta! Tänään siis vietettiin 30 asteen hellepäivää ja ei menny pitkään kun alko jo rusketusta tulla pintaan. Eli siis toivottavasti tässä tulee varaslähtö rusketukseen, kun en muuten niin nopeesti rusketu. Perjantaina oli meiän oman koulun promi, joka oli paras kokemus täällä tähän mennessä! Viideltä illalla mentiin ottamaan eka kuvia down towniin ja sitten mentiin syömään. Seitsemästä kymmeneen oli promi, jossa tanssittiin ittemme rätti väsyneiksi. Meno jatkui sen jälkeen keilauksessa yheltätoista ja loppu yheltä aamuyöllä, jonka jälkeen suunnattiin koululle, ja meillä oli kaikenlaisia kisoja. Koululta lähettiin kolmelta yöllä kaverille, jolla oli bonfire, jossa paisettiin nakkeja, hotdoggeja ja vaahtokarkkeja. Kotona olin vihdoin viideltä seuraavana aamuna, mutta oli todellakin sen arvosta!! Jokatapauksessa kun tulin kotiin niin pikkuveli oli kaverin kanssa päättäny nukahtaa mun huoneen lattialle pleikka päälle. Siitä sitten sängyn metsästykseen ja mukavasti nukuin Baylorin sängyssä, koska hän oli nukkumassa mummin kanssa.
Mun osalta softball on ohi kun en oikeen päässy pelaamaan, niin en jaksanu vaan vaihtopenkillä istua eli keskityn nyt vaan yleisurheiluun. Meillä onkin kisat joka viikko ja ens tiistaina on yhdet. Mun lajit on siis pituushyppy ja sitten 100m tai 200m viesti. Torstaina ollaan lähössä koulun FCCLA ryhmän kanssa Oklahoma Cityyn muutamaks päiväks. Eli ens viikolla tiedossa kahen päivän koulupäivä.. Sounds great! Muutenkin on enään jäljellä 30 päivää koulua!! Wuhuu :)
Rosa








Ei kommentteja:
Lähetä kommentti