2014/01/04

New Year

Happy New Year!
Joulu meni täällä tosi mukavasti. Joulua edeltävänä maanantaina oli korispeli, joka voitettiin. Voitot tällä hetkellä 8 ja tappiot 1. Sen jälkeen mentiin sukulaisen kotiin, joka oli ns. joulutalo. Niil oli joka huone koristeltu erilaisel jouluteemal, oli pukkii ja lumiukkoo ja rantateemaa ja poliisiteemaa.. En ois uskonu et nää tekee koristeit siit et joulupukki on beachil. Ja siis talo oli katosta lattiaa  ja suihkuverhoista tauluihin jouluu. 
Seuraavan päivän 24.12 laittauduttiin (tai mä laittauduin, kiharsin hiukset yms) ja pakattii joululahjat autoon ja ajettiin pikkuveljien taloo. Matkal pikkuveljien äiti soitti, ettei oo ruokaa ni käytiin sit hakemassa mäkkärit ja taco bellit. Ku päästii perille ni tapana on laittaa yökkärit heti päälle ni sitte aamul ku avataa lahjoi ni on yöpit päällä. Mäki sain uuden yöpin, joka oli ihana pingiivi. Meikit ja hiukset kunnossa ja yökkäri päällä avattiin lahjoja illalla. Saatiin kaikki ihania lahjoja ja perhe tykkäs Suomen lahjoistakin. Nukuttiin veljien kaa samassa sängyssä yö ja ennen nukkumaanmenoa Cade sanoi, että aamulla mennään avaamaan joulupukin tuomat lahjat sitten kun kaikki on herännyt. Oikeastaan hän tarkotti, että sitten kun kaikki on herätetty. No mä onnellisena menin nukkuu ja aattelin et joskus 10 aikaan herätään. Kello on 6.50 ja veli herättää meiät ja kysyn et kellohan on vasta 6.50 joko me mennään avaamaan, mua väsyttää? Veli sanoo et joo mennään, mut kyl sä jonku aikaa nukkuu. Mä kysyn et no kuinka kauan. Se sanoo et 10 minuuttii.....
25.12 Mentiin meiän taloon syömään jouluateria, joka oli ihan hyvää. Kyl suomalainen on paljon parempaa kuitenkin. 
Käytiin kattomassa puistossa valoja ja ajettiin ympäri puistoa sellasella pienellä junalla. Käytiin kattomassa myös jonkun taloa, jossa oli tosi paljon valoja ulkona ja talon katossa ja seinissä kiinni. Laitettiin radiosta kanava päälle ja ne valot vilkku sen joulumusiikin mukaan mitä radiosta tuli. Oli tosi siisti! Siitä videota ehkä myöhemmin.
Uutena vuotena kaikki meiän kirkon nuoret meni kirkon jumppasalii ja meil oli siel lockin, joka tarkotti et meiän pitää olla siel koko ilta, yö ja aamu ja saatii lähtee 7 aamult kotii. Tarkotuksen ei siis ollu nukkuu ollenkaa! Meit oli siel 28 ja oli tosi hauskaa! Pelattii 3vs3 koristurnauksii, lenttist ja kaikkii erillaisii leikkei. Vähän erillainen uus vuos ku yleensä, mut mä tykkäsin tosi paljon, koska siel oli suurinosa mun kavereista! Seittemält ku mentii kotii, oli aika väsyny tunnelma. Abby tokas aamiaisella, että hän ei oo käyny suihkussa sitten viime vuoden. Se oli aika hauska vitsi siinä kohassa kun kaikki oli ihan väsyneitä.
Koulu alkaa tiistaina, vielä muutama päivä joululomaa nauttien. Hyviä uutisia tuli eilen, pääsen menemään muiden vaihtareiden kanssa Californiaan keväällä!

 Ei muuten ollu hyvännäkönen pukki
 Feikki oli parempi! Ja hauska kun se laulo ja tanssi
 Meiä kuusi
 Tein korvapuustei ja tuli tosi hyvii

 Hautausmaa oli tosi nätti, ja se oli iso. Noit oli tuhansittain


 Mun lemppari lahja pikkuveljelle. Suomen korismaajoukkueen pelipaita hänen nimellä ja pelinumerolla
 Pukki jätti kirjeen ja palan keksiä. Maitomuki oli tyhjä
 Joulusukan sisältö
 Baby Cannon

Rosa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti