Tammikuu on ollu niin kiireinen, ettei oo ollut aikaa tulla kirjoittamaan tänne. Yritän muistella kaikkee mitä on tapahtunu. Meillä on ollu joka viikko 3-4 korispelii ja se on vieny kaiken ajan ja energian. Useasti ne on myös ollu tunnin päässä, niin on tultu istuttua koulubussissa ihan riittävästi. Koris on kulkenu pääosin tosi hyvin meiän joukkueella, ja mullakin menny pelit omalta osalta loistavasti, kuten esimerkkinä viimeisen sekunnin kolkki heitto, jolla voitettiin matsi 1 pisteellä. Lääniturnauksessa tultiin 5, mikä on hyvä saavutus. Oltais voitu päästä finaaleisiin, jos ei oltais hävitty yhtä matsia jatkoajalla. Tällä viikolla oli 3 peliä, ja voittettiin kaikki kolme 30 pisteellä.
2 viikkoa sitten perjantaina meillä oli basketball homecoming, johon laitettiin taas prinsessamekot päälle ja kaikki pelaajat esiteltiin yleisölle. Uutta mekkoa en tällä kertaa ostanu, vaan vaihettiin mekkoja Kelsien kaa. Tein hiuksetkin ite, mistä tuli mun mielestä tosi hyvä lopputulos. Käytiin naapurin kanssa laittamassa rakenne/geelikynnet mulle ja on pysyny tosi hyvänä pitkään.
Homecomingia seuraavana päivänä vietettiin mun 18v synttäreitä!! Lähdettiin perheen kanssa Tulsaan, joka on isompi kaupunki ja mentiin luistelemaan, shoppailemaan ja incredible pizzaan. Luistelu sujui ihan okei, luistimet oli ihan kamalat. Ne oli kun laskettelumonot, johon oli laitettu terä kiinni. Toiseks se jää oli jotai kummallista, en tiiä olikse ees jäätä vai vahaa, niin jalat lipsu kun yritti potkia. Mun pikkuveli ei ollu luistellu aikasemmin niin yritin opettaa sitä vähäsen.
Incredible pizza oli iso paikka, jossa oli karting autoja, megazonea, minigolfia ja kaiken maailman erilaisia pelejä. Meillä oli tosi hauskaa aikaa siellä, ja syötiin pizza buffetista.
Shoppailemaan mentiin isoon kauppakeskukseen ja niillä oli menossa isot alet, niin löyty kaikenlaista kivaa vaatetta.
Sunnuntaina oli mun synttäripäivän toinen puolikas ja naapuri tuli kylään syömään suklaamansikka kakkua. Illalla lähettiin Casinolle pelaamaan pelikoneita äitin ja muutaman äitin kaverin kanssa. Oli tosi hauskaa ja voitin 30 dollaria yhdestä koneesta, mikä oli mulle iloinen summa! Kotiin siis plussan puolella.
Viikko sitten viikonloppuna iski helle ja täällä vietettiin 26 asteen sunnuntaina. Pistettiin shortsit jalkaan ja t paita päälle, ja pelattiin koko päivä korista ja baseballia ulkona veljien kanssa. Ihan ihmeellistä, miten lämpötila nousi niin korkeeksi ja sitten seuraavana päivänä maanantaina tippu nollaan.
Tänä viikonloppuna perjantaina suunnattiin Oklahoma Cityyn, host serkkujen luokse ja vietettiin Raynen 7 v synttäreitä eläintarhassa. Saatiin silittää siiliä, ja syötiin cupcakeja. Sitten kierrettiin eläintarha jäätävän kylmässä tuulessa läpi, mutta oli kyllä sen arvosta. Me nähtiin leijonia, tiikereitä, elefantteja, gorilloita ja isoja vaarallisia käärmeitä. Eläintarhan jälkeen me mentiin armeijan alueelle, mikä oli oikeastaan oma kaupunki aitojen sisällä. Siellä oli tietty kaikkii armeija lentokoneita ja panssarijuttuja ja isoja rakennuksia, missä ne tuhannet ihmiset työskentelee. Mut sen lisäks siel oli taloja, shoppailukeskus, ruokakauppoja, huoltoasemia ja ravintoloita. Host serkun puoliso on pilotti, ja nähtiin sen lentokone, mikä oli tosi iso ja näytti joltain Finnairilta ilman ikkunoita vähäsen.
Sää oli ennustettu huonoks, joten jouduttiin palaamaan takas kotiin eilen illalla tai oikeastaan yöllä. Hyvä että tultiin, koska tänään aamulla kun heräisin ja katoin ikkunasta ulos, niin sato lunta ja sataa edelleen. Oon aika varma, että huomiselta on koulu peruttu.. Jee!
Tästä kuvasta näkyy mun kampausta, jonka siis tein ite. Toi letti kiers pään ympäri ja avautu kiharoiks toiselle puolelle.
Suklaakakku!!
hirveet monot....
Piti pukeutuu koulussa kirja hahmoks ja mä oli Mikki Hiiri ja Emilie oli Hermione
Me mentiin kirkon kanssa näyttämään kylttejä tien varrelle yks päivä
Synttärisankari
Saatiin eläinkuvioiset aurinkolasit
Kevinin lentsikka
















Ei kommentteja:
Lähetä kommentti