Heippa,
Enään 1 päivä jäljellä graduationiin. Muistan vielä kun tultiin ekana päivänä kouluun ja saatiin tietää, että ollaan senioreita. Halusin valmistua täältä, koska joka vaihtari ei pääse kokemaan sitä. Enkun ope laski päiviä graduationiin ja tuntuu että siitä on niin vähän aikaa, kun siellä luki "100 days".
Sitä ei osais kuvitella, et yks vuos voi mennä näin nopeesti ja samalla sisältää muistoja melkein yhtä paljon kun koko elämän ajalta. "Exchange is not a year in a life, it's a life in a year". 23 päivää niin saavun täältä Suomeen!
Muutama viikko sitten mentiin kattomaan amerikkalaista rallia, jossa siis autot ajaa ympyrää. Melu oli tosi kova ja se kantautuukin meiän taloon joka lauantai. Ajettiin myös kattomaan University of Arkansas Razorbacks red and white peliä, jossa jenkkifudis jengi oli jaettu kahteen joukkueeseen ja ne pelas vastakkain. Sen jälkeen mentiin kattomaan kahta baseball peliä, josta voitettiin toinen ja hävittiin toinen.
Maanantaina mentiin koulun kanssa Oklahoma Cityyn museoon, jossa kerrottiin siellä olleesta pommituksesta vuonna 1995. Se oli tosi surullista, koska paljon ihmisiä kuoli, kuten kokonainen lastenpäiväkoti.
Eilen pelattiin koulussa tyttöjen jenkkifudis peli, jossa meiät oli jaettu kahteen jengiin. Se oli hauskaa, mutta synty tappelua jengien välillä ja taklattiin toisia ja vedettiin paidasta. Sormi turvonnu, selkä jumissa ja polvet mustelmilla. Meiän joukkue valitettavasti hävis 20-28 jatkoajalla, mutta hauskaa oli. Meil oli myös sport banquet, jossa palkittiin urheilijoita joka lajista meiän koulussa. Koriksessa sain 6-miehen palkinnon. Oltiin viimeviikolla yötä koristyttöjen kanssa jumppasalissa ja pelattiin koko yö lentopalloa.
Nähdään pian,
Rosa
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti