2014/04/16

Somebunny loves me

Moi,
Pääsiäinen koittaa pian ja ollaan valmistautukki siihen koristelemalla taloa munilla ja pupuilla. Käytiin viime lauantaina Arkoman pääsiäismuna metsästyksessä, joka järjestettiin puistossa. Siellä on iso ruohikkoalue, johon oli laitettu muovisia munia joka puolelle ja niitä oli yhteensä 10 000. Muovisten munien sisällä oli joko karkkia tai numerolappu, jolla sai sitten lunastaa palkinnon kun metsästys oli ohi. Kello kymmenen poliisi laitto sireenit soimaan ja kaikki lapset ryntäs poimimaan niitä munia koreihin! Se oli hullun hauskaa, mut kesti vaan noin minuutin kunnes kaikki oli kerätty. En ois uskonu et se meni niin nopeesti, vaik kaikki varottelikin, et pitää olla nopee jos haluu kerätä paljon.
Käytiin perheen kanssa ottamassa muutamat pääsiäisperhepotretit valokuvaamossa. Oon alkanu nyt ajamaan täällä ajo-open kanssa ja se on tosi hauskaa ja helppoa. Täällä kaikki siis ajaa automaattisella niin ei tarvi vääntää sitä keppiä vaan voi keskittyä vaan tiehen. Säikäyteltiin open kanssa muutamia oppilaita, kun ajettiin niitten ohi ja töötättiin kovaa. Ens viikonloppuna meille tulee vieraita syömään pääsiäisenä ja olis myös tarkotuksena mennä kattomaan sitä amerikkalaista rallia, missä ne ajaa ympyrää.

Hyvää pääsiäistä kaikille!
Rosa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti