2013/12/05
Holiday
Moi,
Tänään on vapaapäivä koulusta, koska sataa vettä ja lämpötila on nollassa.
Rosa
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti