Greetings from Oklahoma

2013/12/05

Holiday

Moi,
Tänään on vapaapäivä koulusta, koska sataa vettä ja lämpötila on nollassa.

 







Rosa
Lähettänyt Rosa klo 11.38
Kohteen lähettäminen sähköpostitseBloggaa tästä!Jaa X:ssäJaa FacebookiinJaa Pinterestiin

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Uudempi teksti Vanhempi viesti Etusivu
Tilaa: Lähetä kommentteja (Atom)

Blogiarkisto

  • ►  2014 (11)
    • ►  kesäkuuta (1)
    • ►  toukokuuta (2)
    • ►  huhtikuuta (2)
    • ►  maaliskuuta (3)
    • ►  helmikuuta (2)
    • ►  tammikuuta (1)
  • ▼  2013 (13)
    • ▼  joulukuuta (2)
      • Exchange is not a year in life, it's a life in a year
      • Holiday
    • ►  marraskuuta (2)
    • ►  lokakuuta (3)
    • ►  syyskuuta (4)
    • ►  elokuuta (2)

Tietoja minusta

Oma kuva
Rosa
Tarkastele profiilia
Teema: Yksinkertainen. Sisällön tarjoaa Blogger.