Täällä maailman toisella puolella sujuu tosi hyvin! Tällä viikolla me pelattiin ekat harkkamatsit jengin kanssa ja voitettiin! Tykkään pelata tosi paljon tässä joukkueessa, kun meitä on monta samantasosta pelaajaa. Tietty on vielä vähän pihalla kaikista pelikuvioista, mut pelissä kuitenki heitto uppos ja sain pelata laitaa niin hyvin meni! Koulussa äänestettiin, ketkä tytöt ja pojat pääsee homecoming courtiin. Jokaselta luokkatasolta kaks poikaa ja tyttöä, eli yhteensä meitä kaheksan ja kaheksan. Mut äänestettiin toiseks senioriks, ja pääsen kävelemään jafupelaajan kanssa. Seniorit laittaa valkoset mekot päälle, ja käytiin jo momin ja naapurin kanssa ostamassa mulle mekko, mikä on jotain vanhojenmekon ja häämekon väliltä, koska se on valkonen.. Laitan mekosta vasta sitten kuvaa, kun on homecoming! Emilie oli meillä lauantaina yötä. Tänään momin ja veljien kanssa tehtiin kurpitsoja halloweenia varten (tosi iso juttu täällä), pelattiin korista, heitettiin naapurin kissaa jääpaloilla ja käytiin mäkkärissä. Vauva tulee ens perjantaina, ja sitä ootetaan nyt ens viikko ihan innolla.
Shawnin synttärikakku (siitä lähtien kun oon ollu täällä, meil on ollu joka viikko uus kakku talossa. Jotenki vaan sattuu, et kaikkien synttäri on samaa aikaa ja kakkuja vaan tulee joka suunnasta meiän taloon)
Naapurissa asuu 8 kissaa ja kukaan ei halu niit omalle pihalle
Mä ja mun hostäiti, joka on maailman paras hostäiti
Veijari
Halloween kurpitsat
Rosa

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti