2013/10/05

Poteau Pirates

Moi,

Tällä viikolla meillä alko koristreenit tyttöjen kanssa. Niin pieni ku meiän koulu on (90 oppilasta) ei vois kuvitella, että meitä on siellä 26 tyttöä pelaamassa. Harmillista on se, että niistä karsitaan 11 tyttöä pois ja jäljelle jää 15, jotka saa sitten peliasun ja pääsee pelaamaan. Mulle ja Rosalle on jo paikka siinä 15, niin ei hätää! Tykkään tosi paljon treeneistä ja tehään samantapasia drillejä mitä suomessakin treeneissä. Välillä treenit on yks iso kaaos, ku meitä on siellä tosiaan niin paljon. Täl viikolla me treenattiin 2h, mut ens viikolla treenataan joka päivä 3h. 

Perjantaina ei ollu koulua, koska torstai illalla oli vanhempainilta. Lähettiin ostamaan uudet koriskengät, jotka siis on koko joukkueella samat. Vaikka meiän värit on sininen ja punanen, niin jengi halus mustat kengät. En kauheesti tykänny niistä, mut niillä silti mennään.


Shoppailun jälkeen, ajettiin Poteau nimiseen kaupunkiin kattomaan niiden homecomingia. Niillä on n. tuhannen oppilaan koulu ja fiilis jenkkifudispelissä ja homecoming discossa oli myös sen mukainen! Football pelissä ammuttiin ilotulituksia jokasen touchdownin jälkeen. Ootan jo innolla meiän homacomingia, mikä on marraskuussa.


 Queen and King
 Marching Band
 Poteau Pirates


Rosa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti