2013/09/08

Mustangs

Moi,

Huomenna tulee täyteen kaks viikkoa täällä ja se on ollu ihan mahtavaa aikaa! Tääl on niin paljon ohjelmaa joka päivä, ettei sitä ees huomaa kui nopeesti viikot menee. Säät on ollu ihan loistavat, ehkä vähän liiankin kun joka päivä on ollu 35-40 astetta lämmintä. Aluks se tuntu ihan hirveeltä olla ulkona, mut nyt siihen on tottunu. .

Mun koulupäivä kestää kaheksasta kolmeen. Mom heittää mut aamulla kouluun, mut iltapäivällä tuun Rosan kaa koulubussilla kotiin. Me ajetaan koululle n. 8min, mut koulubussilla takas tulo kestää n. 25 min, koska se kiertelee ympäri Arkomaa. 

 Täs on suurinpiirtein kaikki meiän kaveriporukasta täällä
 Oltiin keilaamssa Kelsin synttärinä

Kuluneella viikolla oon käyny kattomassa softball peliä, football peliä ja käyny Youth Groupissa. Football pelit on täällä tosi iso juttu ja siel on koko kylä kattomassa meiän high schoolin poikia. Softball on tytöille taarkotettu baseballin tapanen laji. Olisin halunnu kokeilla sitä, mut päätin kuitenki treenata nyt korista, koska ulkona on mulle liian kuuma pelata. Youth Group on nuorille tarkotettu ryhmä kirkossa, jossa me pelataan korista ja lentopalloo ja syödään snackii ja sit puhutaan uskonnosta. Me kokoonnutaan aina keskiviikko iltasin ja siel on tosi paljon mun kavereita ja oon tutustunu uusiin ihmisiin. Kirkko on täällä ihan erilaista kun Suomessa ja käyn Youth Groupin lisäks sunnuntai aamusin ja iltasin kirkossa.

Rosa, Kalyn, minä, Emilie (vaihtari Tanskasta)
 
 Kalyn ja mä football pelissä
Cheerleaderit

Ens viikolla olis tiedossa koulukuvaus, mun veljen football peli, FCCLA pool party, korista ja sitten high schoolin football game. Kirjottelen seuraavaks ens viikonloppuna.

Rosa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti