Ekat päivät on ollu niin kiireisii, etten oo ehtiny kirjottaa tänne. Matka meni tosi hyvin, nukuttiin suomalaisen tytön kaa yö Chicagossa kolmen italialaisen, yhen saksalaisen ja yhen ruotsalaisen kaa. Käytiin illalla Chicagon keskustassa Navypierillä syömässä. Sunnuntaina kun saavuin tänne, mua oli vastassa mun hostmom, momin poika ja sen perhe, kaks tyttöö mun korisjengistä ja toisen vanhemmat. Niillä oli kädessä kaks kylttii, joissa luki: ''Welcome to Arkoma Rosa!'' ja mun pikkuveli oli tehny kyltin jos luki: ''Hi Rosa, I'm Baylor''. Ne oli ostanu mulle myös neljä ilmapalloo, sydämmen, smilen, sports pallon ja spidermanin, koska Baylor halus antaa mulle sen :D
Mun huone on tosi ihana ja mul on iso sänky, tv, vaatekkaappi ja oma wc.
Sunnuntaina oli Markin synttärit, niin mun host momin pojan perhe tuli meille syömään kakkua. Käytiin myös kirkossa illalla, joka oli ihan kiva. En oikeen älynny mitään, mitä siel puhuttiin. Käytiin myös momin kanssa ostamassa ruokaa. Me syödään tääl ihan semi terveellisesti, joka on must tosi kiva. Koulussa ruoka on kyl pelkkää pikaruokaa, mut oon nyt ottanu omat eväät mukaan. Opiskelen koulussa matikkaa, köksää, fyssaa, yhteiskuntaoppii ja enkkuu (pakolliset), surviving and thrivingii (siel puhutaan jostain käyttäytymisestä ja luonteista ja miten pitäis toimii eri tilanteissa, jne) ja vikal tunnil mul on korista. Kausi ei oo viel alkanu niin treenataan poikien kaa samassa.
Cade vasemmalla ja Baylon oikeella :)
Tykkään tosi paljon meiän koulusta, vaikka se on pieni! Meit vaihtareit on siel yhteensä 6. Mun ja Rosan lisäks siel on tanskalainen tyttö, brasilialainen tyttö ja kaks saksalaista poikaa.
Eilen ostin mun puhelimen, ja mul on siin whatsapp niin voi kysellä numeroa vaikka fbssä. Käytiin myös parissa vaatekaupassa. Tänään oltiin momin ja sen naapurin kanssa italialaisessa syömässä ja oli tosi hyvää ruokaa. Käytiin myös ostaa mulle pari urheilujuttuu ja se urheilukauppa oli niiku cittarin kokonen eli tosi iso. Perjantaina mennään kattomaan jefupelii ja lauantaina on Kelsien synttärit!
Rosa
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti