2013/09/17

Day in Arkoma


 Moikka,

Lähiaikoina on ollut niin paljon kiirettä, etten oo ehtiny kirjottaa. Viime viikolla oltiin Keotassa kattomassa pikkuveljen peliä ja ne voitti 24-12. FCCLA pool party oli Cashin huikeessa talossa, jossa oli iso allas ja liukumäki ja hyppylauta. Syötiin Rosan kanssa kolme hodaria molemmat, kun ne oli niin tajuttoman hyviä.. :D Tein perjantain koulupäivästä videon. Perjantaisin kaikki football pojat pukeutuu pelipaitoihin, kun on niiden peli. Lauantaina oltiin Kilianin kaa vaihtaritapaamisessa luonnonpuistossa, johon ajettiin noin tunti. Sunnuntaina meillä oli Baby Shower ja ihmiset toi lahjoja uudelle tulevalle vauvalle. Enään kuukaus niin mulle syntyy kolmas pikkuveli! Käytiin myös Abbyn kanssa Braumsissa, josta saa parempaa jätskiä kun Suomesta!! Eli yks mun lempparipaikoista;) Eilinen maanantai oli vapaa ja oltiin Rosan ja Emilien kanssa mallissa shoppailemassa ja leffassa. Huomenna on taas Youth Group, torstaina hostmomin synttäri ja viikonloppuna mennään koulun tyttöjen kanssa Kalynille yöks.

 Kilianin idea..
 German boy Kilian
 Baby Shower
 Presents

Rosa

2 kommenttia:

  1. Moi Rosa. Hieno video, sai hyvän kuvan sun päivästä ja paikallisesta menosta!
    Syysterveisin, Risto ja Tuire

    VastaaPoista
  2. Kiitos! Terkkuja täältäkin.

    VastaaPoista