Moikka,
Sunnuntaina tämä tyttö kotiutui niin ilosin kun surullisin mielin. Kauhea ikävä jäi mun ihanaa perhettä, mutta oli se mukava tulla tänne ja nähä ne kaikki rakkaat täällä Suomessa. Jet lagista on nyt toivuttu ja oon jo ehyinyt käydä kesätöissä ja nauttimassa 18 vuotiaan vapauksista.
Vielä aattelin kirjottaa viimeisen viikon tapahtumista siellä jenkeissä. Lauantaina oli vielä viimeiset softball pelit, jossa oli teemana aikuiset vastaan lapset. Tiukka peli oli ja aikuiset sitten voittivat 10-9. Sen jälkeen pidettiin meillä kotona bonfire kavereille ja tuli hyvästeltyä kaikki. Maanantaina käytiin kattomassa Rodeo Parade, jossa oli sadoittain heppoja ja sitten tietty niitä poliisiautoja sun muita kulkemassa jonossa kadulla. Illalla mentiin sitten sinne Rodeoon, joka oli tosi ainutlaatuinen kokemus. Siellä oli tietty sitä kuuluisaa bullride, missä se ratsastaja yritti pysyä 8 sekuntia härän selässä. Vain muutama ratsastaja kahestakymmenestä pystyi pysymään sen ajan. Siellä kilpailtiin kaikkea muutakin kuten lassolla heitettiin vuohia tai piti taklata nuori lehmä. Mun suosikki laji oli sellainen jossa pienet lapset noin 4v. laitettiin lampaan selkään ja ne tarras siitä kiinni ja katottiin että kenen lammas juoksi pisimpään niin että ne lapset pysyi kyydissä.
Loppuviikosta käytiin shoppailemassa viime hetken ostoksia ja ajettiin maailman korkeimmalle kukkulalle, joka oli siinä ihan meidän lähellä. Se oli siis yhden jalan pituuden (1ft) päässä siitä, että se laskettais vuoreksi. Sieltä oli kyllä kivat näkymät! Vikana iltana kavereita tuli kylään ja syötiin pizzaa, kotitekoista jäätelöä ja keksikakkua. Pelattiin myös mun lemppari korttipeliä, joka on tosi hauskaa ja kestää pitkään. Sitten valvottiin koko yö ja aamulla oli lähtö viideltä kentälle. Hyvästelyt oli surulliset ja taisi olla, että kaikki itkivät. Lupasin kuitenkin niille, että menisin ensi kesänä moikkaamaan sinne!
Hyvää kesää kaikille!
Rosa
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti