2013/11/02

Last weeks

Hi,

Muutama viikko vierähti tässä niin nopeesti, etten ehtiny tulla tänne blogin puolelle. Syksy alkaa tulee ja puut vaihtaa väriä. Joinain päivinä meillä on vielä yli 20 astetta ja toisina se tippuu sinne 10-15 paikkeille. Mun täytyy kohta mennä talvitakkia ostamaan. Pelattiin kuluneiden kahen viikon aikana 4 harkkamatsia, jotka meni ihan hyvin! Meiän joukkue on tosi hyvä, niin tullaan varmasti kaudellakin voittamaan aika lailla kaikki pelit. Koulu sujuu muuten ihan hyvin, mutta luetaan Dracula kirjaa, joka on vaikeeta, eikä oikeen kiinnosta mua.. Meiän uus talo valmistuu huimaa vauhtia ja enää on noin kuukaus, kun muutetaan sinne. Täällä syödään paljon meksikolaista ruokaa, kuten tortilloja ja tacoja ja alkaa vähitellen tuntumaan, että ne kaikki tulee jo korvista ulos!

Meillä oli viime torstaina halloween täällä ja pukeuduttiin kouluun. Mulla ei ollu oikeen mitään asustetta ja en ehtiny käydä kaupassa niin pukeuduin vaan enkeliks laittamalla valkosen mekon ja värväsin lahjanarusta sellasen ''seppeleen''.. hehe.. Torstai illalla me pidettiin nuorten kanssa kirkossa lapsille sellanen halloween tapahtuma, jossa oli erillaisia pelejä, kuten koriksen heittoa, keilausta, fudiksen heittoa reikää, ongintaa, kakkukävelyä sun muuta. Pelaamalla niitä pelejä lapset sai karkkia. Se oli tosi hauskaa!

Pekaanipähkinät alkaa tippumaan puista ja ollaan käyty keräämässä niitä mun host äidin kanssa puusta. Ne on tosi hyviä! Ja maksaa kaupassa paljon! Saataisiin ihan hyvät rahat myymällä niitä, mut päätettiin laittaa ne omaan suuhun ja leipoo niistä kaikkee. 

Ens viikolla on vihdoin ja viimein ootettu homecoming!! Meillä on torstaina illalla homecoming paraati. Mulla ja rosalla on on punanen avoauto, jossa me kuljetaan se paraati. Perjantaina on itse homecoming kuninkaan ja kuningattaren kruunaus, football peli ja homecoming tanssit. Ootan jo innolla laittaa se valkonen prinsessa mekko päälle ja timanttikorut. 

 Pekaanipähkinöitä kuorissa
 Äiti rikkoo, mä kerään pähkinän sisällön
 Naminami
 Mun seniorikuva
 Emilie ja minä
 Shaleya, Kalyn, Emilie, Minä ja Haylee
 Marilyn Monroe, Baseball pelaaja, Angel
 Arkoma girls

Rosa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti